Co naplat, jednou je jisté, že byste se měli čas do času proměnit ze své pozice podnikatele na pozici Vašeho zákazníka. Určitě to prospěje Vám, ale hlavně zákazníkům.
Nemusíte chodit do svého obchodu v přestrojení, abyste zjistili, jak se chovají Vaše prodavačky k zákazníkovi. Na to máte jiné páky.
Ale je tím myšleno to,
· jak se vlastně o svého zákazníka staráte,
· jak odměňujete jeho věrnost,
· jakým způsobem vítáte nové zákazníky!
Je Vaše péče skutečně dostatečná?
Vrací se k Vám zákazníci rádi? Obdarujete je občas něčím výjimečným? Věnujete jim, například plátěné tašky s potiskem, aby si mohli uložit nákup do praktické, ale zároveň dobře vypadající tašky? A hlavně pohodlně a bez obav, že jim na ulici povolí ucho a přetrhne se. Tak to totiž často bývá u igelitových tašek!
Potisk tašek není zase tak finančně náročná záležitost, aby se Vám nevyplatilo věnovat takovou tašku zákazníkovi, který u Vás právě nakoupil za horentní sumu!
No, jak by se to líbilo Vám, kdyby si Vašeho nákupu v jiném obchodě vážili natolik, že jim stojíte za krásný praktický dárek v podobě pevné látkové tašky se vkusným potiskem? Líbilo, viďte?
A už jsme u toho, že opravdu není na škodu stát se pomyslným zákazníkem ve vlastním obchodě! Určitě byste byli potěšeni takovou všímavostí ze strany obchodu.
Tak oni si mě váží za to, že jsem tady nakoupil! Sem budu chodit. I produkty mi vyhovují!
Taková věta Vás, jako podnikatele, musí jistě těšit!
Nakonec nemusíte investovat do potisku pouze látkových tašek. I papírové budou stačit na to, aby se k Vám zákazníci rádi vraceli! A pokud budete chytří, umístíte na tašky logo své firmy. Aby přece zákazník věděl, kam se má vracet!
Tak to vidíte.
Tak málo stačí k tomu, abyste zajistil dobrou pověst firmy a udělal si reklamu na potištěných taškách, které potěší každého Vašeho zákazníka!