Slevy jsou pro lidi jako velké lákadlo. Co si budeme, v dnešní době je spousta osob, kteří si nejdřív, než jdou nakupovat, prolistují letáky s akčními slevy. Někteří se podle akcí rozhodují, i kde budou zrovna nakupovat, jestli zvolí obchod, kde mají ve slevě máslo nebo naopak půjdou po slevě na plnotučné mléko. Ovšem někdy se nejedná úplně o slevu, které propagují. Na visačce s cenou se obvykle objeví červeně zlevněné zboží. Ovšem někdy se jedná o klamnou reklamu pro lidi. Zkusili jste již někdy tento slevový lístek odlepit, abyste zjistili cenu před, takzvanou slevou. Určitě hodně z vás to již zkusilo a nestačilo se divit. Cena před slevou byla buďto stejná nebo někdy i nižší než je cena ve slevové formě. Obchody by si tento klam neměli vůbec dovolit, jelikož se jedná o trestný čin. Oklamat lidskou důvěru je velice jednoduché.
Ovšem obchody v dnešní době vytváří procentuální slevy. Na většinu vyznačeného zboží dají nálepku se značkou procenta. Jinak zůstává cena na cedulce stále stejná. Procentuální sleva se vám odečte až na prodejně. Může se jednat o deset, patnáct nebo i dvacet procent z původní ceny. Tuto slevu si již každý může jednoduchou matematikou spočítat. Ti co si nevědí rady, tak vám poradíme, že stačí doplnit do trojčlenky a slevu máte na světě. Slevy About you, zalando nebo answear jsou pravidelné a velmi časté.
Nakupování módních kousků je v dnešní době velice jednoduché, stačí se podívat na internetové obchody. Když si nevíte rady s velikostí, poradí vám asistent nebo přítomná velikostní tabulka. Po druhém a třetím nákupu ji už nebudete ani potřebovat už budete vědět jakou velikost vzít. Pravidelné nákupy se tak pro vás stanou hračkou. Najdete v obchodech velikosti štíhlé postavy, ale i velikosti pro tvary plnější. Nenamáhejte se chodit do kamenných obchodů a rovnou si něco objednejte, až k vám domů. Někdy se začít musí.